Spring til indhold

Hvordan får jeg mine varer?

Leveringsmuligheder

Levering til kantsten

Har du ved check-out, indtastet navn, adresse mv. leveres pakken til ønsket adresse med en fragtmand. De kører typisk ud med varer på hverdage i tidsrummet kl. 09.00 – 17.00.
Leveringen er til første kantsten, og du skal være til stede for at modtage pakken, medmindre andet er aftalt ved dit køb.

Levering med indbæring og opbæring

Vi arbejder på en løsning, så du fremover også har mulighed for at tilkøbe indbæring og opbæring af udstyret på din bopæl eller erhverv.

Afhentning i Køge

Du kan også vælge selv at hente dine varer fra vores lager i Køge via Click & Collect.

Københavnsvej 224
4600 Køge

Vær venligst opmærksom på vores åbningstider

10 gode råd før du modtager din levering

Kontroller altid, at adgangsforhold har den fornødne bredde til, at udstyret kan komme ind i lokalet. Ved døråbninger skal der minimum være 90 cm passage.

Se produktets specifikationer her på hjemmesiden, og kontroller, at valgte produkter kan komme helt ind i lokalet (højde, bredde, dybde).

Sørg for at adgangsveje er afdækket – fra aflæsningsareal og hele vejen ind i lokalet.

Er der trapper, er det vigtigt, at vi er blevet gjort opmærksomme på dette forud for leveringen, da det kan kræve specielt løfteudstyr.

Optag gerne en kort video, eller tag fotos af adgangsvejen, og send materialet til os forud for leveringen.

Kræver dit udstyr online adgang, så udfyld venligst dette dokument, og returner det til os minimum 1 uge før levering.

Vi hjælper gerne med bortanskaffelse af emballage mod en merbetaling.

Venligst undersøg på forhånd, at parkeringsforhold tillader langtidsparkering tæt ved indgang.

Er der en anvendelig elevator med plads til udstyret, angiv da venligst bredde og højde (indvendigt mål) på denne.

Skal der leveres til etage, er det vigtigt, at du gør os opmærksom på dette i god tid.

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Efter bekræftelsen af din ordre har vi sendt dig en sammenfattende e-mail med alle oplysninger om din ordre og et link med yderligere detaljer.
Hvis du ikke kan finde e-mailen i din indbakke, så tjek venligst din spam-mappe.
Ligger den heller ikke i din spam-mappe, kan du kontakte os her, vi hjælper dig mere end gerne.

Hvis du ikke kan finde det i din indbakke, så tjek venligst din spam-mappe.
Ligger den heller ikke i din spam-mappe, kan du kontakte os her, vi hjælper dig mere end gerne.

Har du allerede betalt for hele ordren? Du modtager din faktura i løbet af få dage.
Vil du gennemføre din betaling efter leveringen? Du modtager din faktura få dage efter leveringen af dine produkter.

Du kan finde leveringsugen i din bestillingsrecap-mail.
Hvis du har bestilt mange produkter, kunne de blive leveret på forskellige tidspunkter.
Hvis du ved udgangen af leveringsugen stadig ikke har modtaget dine varer, kan du kontakte os her.

Jo da! Bare kontakt os her, det er vores fornøjelse at hjælpe dig.

Intet problem, kontakt os gerne her, vi finder den mest passende dato for dig.

Vi informerer dig om forsendelsen af din ordre via e-mail, hvor du vil finde et link til at spore den og kontrollere dens status.
Hvis du ikke kan finde e-mailen i din indbakke, så tjek venligst din spam-mappe.
Ligger den heller ikke i din spam-mappe, kan du kontakte os her, vi giver dig alle de oplysninger, du har brug for om din ordre.

Kontakt os her, så får du alle de oplysninger, du har brug for om din forsendelse.

Vores produkter leveres og installeres efter din bestilling, men hverken levering eller installering er en del af produkt prisen.

Vores returpolitik er styret af salgsbetingelser.
For mere information læs vores handelbetingelser eller for at fortsætte med returanmodningen, kontakt os her.

Selvfølgelig kan du forlænge garantien, læs om Technogym Care her eller kontakt os her for mere information eller og for at fortsætte med din anmodning om forlængelse.

Har du brug for hjælp?